sola o bada

hejhej bloggen!
nu har vivarit här i 5 dagar,kommer hem om två dagar,på torsdagdå asså:P
har saknat alla mina älsklingar,men snart kommer jag:D
jag fyller år 4 januari,då ska det bli "fest",ska bjuda några kompisar,men jag har ingen anning vad jag ska göra dock....

några som har några förslag?
men klockan 10 11,skavi kolla på SKRÄCKIS,kul kul:P o så ska vi så klart köra sanning eller konka,typ som att nån ska ut i snö o rulla sig:P aja det ska bli skit kul:)

men jag har det skit bra här,mycke sol o bad,men en nackdel e att jag har börjat flagna i pannan:( min syrra ba:men det gör du alltid..:P
men aja annars e det bra,måste sola som bara den imorn o på tosdags dagen:D så ska jag a bort mitt smink o kolla lite på tv,med syrran,o juste jag o syrran har ett eget rum:D mamma o pappa har ett rum bredvid:P lägger in bilder när jag kommer hem,men nu ska jag dra. Kisses pille


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0